google.com, pub-4139964114599800, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Jea's Blanke Tanker: Epsontw5300
___ ___ https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ __ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ __ https://twitter.com/Jeakh __ https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette __ https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA __ https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 __ https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts ___ ___
Viser opslag med etiketten Epsontw5300. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Epsontw5300. Vis alle opslag

26. januar 2016

Fed oplevelse med Epson Projektoren.

Jeg har i ca 2 måneder testede en Epson TW 5300 for Buzzador og jeg må sige at det har været lidt at en oplevelse. Vi har fået set en del film og tv shows på den og hver gang har det virkelig været en fed oplevelse. Den har et super godt billede og er nem at bruge.

Vores stue er måske lidt for lille til at få den fulde oplevelse, men jeg synes alligevel det har været fedt at teste den. Vi har kunne forstørre den til ca 100' og det gøre altså en film oplevelse til noget helt andet, end på vores 32' tv.


I starten synes jeg at selve projektoren larmede en del, men så fandt vi ud af at den har en ECO indstilling, som samtidig fjerner noget støj fra blæseren. Det tror jeg dog ikke man har brug for, hvis man har en større stue. Det er dog også den eneste ulempe jeg kan se ved denne projektor. Vi har haft meget glæde af den og havde jeg haft råd, havde vi nok beholdt den.



https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ https://www.instagram.com/jeakh/ https://twitter.com/Jeakh https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts

27. november 2015

Skal teste en Epson Projektor for Buzzador.


For et par dage siden, fik jeg at vide at jeg er udvalgt til at teste en Epson Projektor for Buzzador. Der er kun 10 personer, som får lov til at være med i denne kampagne, så jeg er ret overrasket over at være udvalgt. Det er en hjemmebiograf projektor og der er utrolig mange muligheder med den. Den kan bl.a også vise 3D, hvis man ellers har de rigtige briller til den. Modellen hedder: Epson EH-TW5300.

Har hentet den i pakkeshoppen i dag og den skulle selvfølgelig tages i brug med det samme. Søren hjalp og satte den op. Det var perfekt at den kom lige i dag, for så kunne vi lige teste den, til Vild med Dans Finalen. Først var vi lidt i tvivl pga lyden, men det lykkedes os at sætte nogle højtalere til og så var det helt perfekt. Vi havde besøg af min bonus søs Henriette og hendes kommentar var: Det er jo som at være der selv.

Dette var kunne første test, vi har planer om at se et par film på den. Mit første indtryk er at jeg er ret imponeret, den er skide smart. Det er altså fedt at se på et ca 100" stort billede. Det er hvad der er plads til hos os, men den kan faktisk vise 300". Dog skal man nok ha en lidt større stue end vi har, for at det bliver rigtig godt. Det værste ved den er at den larmer ret meget. Nok mest noget vi ligger mærke til, fordi vores stue ikke er så stor og vi kommer til at sidde lidt for tæt på projektoren.

Glæder mig rigtig meget til at prøve den lidt mere. Vi må teste den helt til slutningen af Januar. Derefter kan vi enten sende den retur, købe den eller måske være så heldig at vinde den. :D