Dette indlæg er inspireret af et indlæg som Gulde har lavet.
- Jeg lige har hældt saft ned af mig selv, magtede næste ikke rejse mig og tørre op.
- At jeg aldrig har vejet, så meget som nu.
- Det er mega lækkert at min hånd, er så meget i bedring at jeg snart kan hækle igen.
- At jeg virkelig er glad for at vi er tilbage med den sunde livsstil.
- Gulde's indlæg fik mig lokket til at købe en stor pose mandler, i netto i dag.
- At jeg glæder mig ufattelig meget til Advents-kalenderen for bloggere.
- Jeg har lavet min første challenge til bloggen, den kommer til at køre hele December.
- Jeg er en grafisk-klovn, er nød til at gi mig selv et kursus.
- Jeg skal til øre, næse, hals læge mandag og ha' fjernet en spytsten.
- At jeg slet ikke har fattet at det er vinter, er efteråret overhovedet kommet?
- Jeg ikke skal udenfor når vinteren kommer, tror ikke jeg kan passe min vinterjakke.
- At jeg er træt af mennesker i mit træningscenter, som kun er der for at snakke.
- At jeg stadig har sommerblomster udenfor, som har det fint og stadig har knopper.
- Jeg simpelthen ikke forstår bloggere, som ikke svare på deres kommentarer.
- Jeg har mega stolt af mig selv og de sunde valg jeg tager.
- At jeg næsten ikke kan vente, til vi får noget andet at bo i, med have.
- At jeg har været heldig og vinde en GiveAway og glæder mig til at vise jer det.
- Dette indlæg minder meget om de hurtige jeg normalt laver, mon ikke det er ok.



