google.com, pub-4139964114599800, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Jea's Blanke Tanker: Jeg må konstatere
___ ___ https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ __ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ __ https://twitter.com/Jeakh __ https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette __ https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA __ https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 __ https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts ___ ___
Viser opslag med etiketten Jeg må konstatere. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Jeg må konstatere. Vis alle opslag

12. november 2014

Jeg må konstatere



Dette indlæg er inspireret af et indlæg som Gulde har lavet.

  • Jeg lige har hældt saft ned af mig selv, magtede næste ikke rejse mig og tørre op.
  • At jeg aldrig har vejet, så meget som nu.
  • Det er mega lækkert at min hånd, er så meget i bedring at jeg snart kan hækle igen. 
  • At jeg virkelig er glad for at vi er tilbage med den sunde livsstil. 
  • Gulde's indlæg fik mig lokket til at købe en stor pose mandler, i netto i dag. 
  • At jeg glæder mig ufattelig meget til Advents-kalenderen for bloggere
  • Jeg har lavet min første challenge til bloggen, den kommer til at køre hele December.
  • Jeg er en grafisk-klovn, er nød til at gi mig selv et kursus. 
  • Jeg skal til øre, næse, hals læge mandag og ha' fjernet en spytsten. 
  • At jeg slet ikke har fattet at det er vinter, er efteråret overhovedet kommet?
  • Jeg ikke skal udenfor når vinteren kommer, tror ikke jeg kan passe min vinterjakke.
  • At jeg er træt af mennesker i mit træningscenter, som kun er der for at snakke.
  • At jeg stadig har sommerblomster udenfor, som har det fint og stadig har knopper.
  • Jeg simpelthen ikke forstår bloggere, som ikke svare på deres kommentarer.
  • Jeg har mega stolt af mig selv og de sunde valg jeg tager.
  • At jeg næsten ikke kan vente, til vi får noget andet at bo i, med have. 
  • At jeg har været heldig og vinde en GiveAway og glæder mig til at vise jer det. 
  • Dette indlæg minder meget om de hurtige jeg normalt laver, mon ikke det er ok.