Viser opslag med etiketten Clinique. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Clinique. Vis alle opslag
14. september 2015
11. september 2015
Clinique i Odense.
I går var jeg med Anne-Mette til åbningen af Clinique's nye stand. De har fået en rigtig fin ny stand i Magasin i Odense. Vi blev taget rigtig godt imod med champagne og en god forklaring på, hvad Clinique står for. Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke personligt er den store beauty elsker og kendte ikke ret meget til Clinique i forvejen. Synes dog det var en fed oplevelse og rigtig dejligt at høre om deres produkter og hvad deres firma kan.
De går meget op i at lave en god hud analyse, så man kan få præcis det produkt der passer til ens hud, det er noget jeg før har savnet i andre butikker. Nu havde de rigtig travlt i går, men jeg kunne godt finde på at tage derind en anden gang, for at prøve det rigtig hvor der er god tid. Jeg har selv meget sensitiv hud og samtidig svinger det meget fra sæson til sæson, om jeg er tør eller lidt fedtet.
Tror vi begge var meget overrasket over hvor dygtige de faktisk er derinde og hvor søde de også er. Jeg kan normalt godt bliver lidt utilpas, hvis folk ikke virker naturlige, men vi snakkede med flere derinde og de var simpelthen så søde og afslappet. Det er altså fantastisk, især fordi de jo egentligt også havde rigtig travlt og der heller ikke var så meget plads.
Vi var så heldige at vi også fik en sød Goodie-bag med hjem, da vi gik derfra. I kan se på billedet hvad der var i og jeg glæder mig rigtig meget til at prøve de forskellige produkter. Jeg er super glad for at Gizmo valgte at tage mig med derinde og jeg kunne godt tænke mig at vi kunne komme til mange flere af den slags events, for det var virkelig en god oplevelse som blogger.
10. september 2015
Klar til en god dag.
Har stadig lidt sygdom i kroppen, men det kan ikke stoppe mig i dag. Gizmo spurgte mig for nogen dage siden, om jeg ville med hende til et Clinique event, i Odense i dag. Det kan man jo ikke sige nej til og vi blev hurtige enige om at gøre det til en hygge dag.
Jeg har været i bad, gjort mig klar og sørme om jeg ikke også har tage lidt makeup på i dagens anledning. Jeg er lidt for tidlig på den, så havde lige tid til at skrive dette lille indlæg.
Glæder mig til en super hyggelig dag <3
Jeg har været i bad, gjort mig klar og sørme om jeg ikke også har tage lidt makeup på i dagens anledning. Jeg er lidt for tidlig på den, så havde lige tid til at skrive dette lille indlæg.
Glæder mig til en super hyggelig dag <3
Kategorier:
Blog Veninde,
Clinique,
Event,
Gizmo,
Klar,
Odense,
På Tur,
Veninde Hygge
Abonner på:
Opslag (Atom)



