Magasin i Odense, nåede lige på et hængende hår at være med til at komme lidt i vores lækre Goodie-bags til Bloggertræffet. Jeg var derind dagen før og de valgte at smide denne lækre Foaming shower gel fra Rituals i vores poser.
Jeg prøvede den første gang, da jeg kom hjem fra Bloggertræffet. Trængte virkelig til et varmt bad og den var så skøn. Elsker duften og den måde den skummer på, bestemt en jeg kunne finde på at købe mere af. Den skulle være baseret på økologiske ingredienser og når man har extra sensitiv hud som mig, har det virkelig meget at sige.
Har lige været inde og lure lidt på Magasin's hjemmeside og hvor er der altså utrolig mange produkter fra Rituals. Det er første gang jeg selv prøver noget fra det mærke og er bestemt positivt overrasket. Kunne godt være man skulle prøve lidt mere fra det mærke, en skønne dag.
Gizmo og jeg har været inde i Magasin i Odense, et par gange nu og jeg bliver altid så positivt overrasket. De er simpelthen så søde derinde og servicen er i top. Kommer du forbi Odense, så kig forbi Magasin, de er klart et besøg værd.
Viser opslag med etiketten Magasin. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Magasin. Vis alle opslag
4. november 2015
11. september 2015
Clinique i Odense.
I går var jeg med Anne-Mette til åbningen af Clinique's nye stand. De har fået en rigtig fin ny stand i Magasin i Odense. Vi blev taget rigtig godt imod med champagne og en god forklaring på, hvad Clinique står for. Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke personligt er den store beauty elsker og kendte ikke ret meget til Clinique i forvejen. Synes dog det var en fed oplevelse og rigtig dejligt at høre om deres produkter og hvad deres firma kan.
De går meget op i at lave en god hud analyse, så man kan få præcis det produkt der passer til ens hud, det er noget jeg før har savnet i andre butikker. Nu havde de rigtig travlt i går, men jeg kunne godt finde på at tage derind en anden gang, for at prøve det rigtig hvor der er god tid. Jeg har selv meget sensitiv hud og samtidig svinger det meget fra sæson til sæson, om jeg er tør eller lidt fedtet.
Tror vi begge var meget overrasket over hvor dygtige de faktisk er derinde og hvor søde de også er. Jeg kan normalt godt bliver lidt utilpas, hvis folk ikke virker naturlige, men vi snakkede med flere derinde og de var simpelthen så søde og afslappet. Det er altså fantastisk, især fordi de jo egentligt også havde rigtig travlt og der heller ikke var så meget plads.
Vi var så heldige at vi også fik en sød Goodie-bag med hjem, da vi gik derfra. I kan se på billedet hvad der var i og jeg glæder mig rigtig meget til at prøve de forskellige produkter. Jeg er super glad for at Gizmo valgte at tage mig med derinde og jeg kunne godt tænke mig at vi kunne komme til mange flere af den slags events, for det var virkelig en god oplevelse som blogger.
Abonner på:
Opslag (Atom)



