google.com, pub-4139964114599800, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Jea's Blanke Tanker: Invitation
___ ___ https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ __ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ __ https://twitter.com/Jeakh __ https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette __ https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA __ https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 __ https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts ___ ___
Viser opslag med etiketten Invitation. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Invitation. Vis alle opslag

11. september 2015

Clinique i Odense.


I går var jeg med Anne-Mette til åbningen af Clinique's nye stand. De har fået en rigtig fin ny stand i Magasin i Odense. Vi blev taget rigtig godt imod med champagne og en god forklaring på, hvad Clinique står for. Jeg vil gerne indrømme at jeg ikke personligt er den store beauty elsker og kendte ikke ret meget til Clinique i forvejen. Synes dog det var en fed oplevelse og rigtig dejligt at høre om deres produkter og hvad deres firma kan.

De går meget op i at lave en god hud analyse, så man kan få præcis det produkt der passer til ens hud, det er noget jeg før har savnet i andre butikker. Nu havde de rigtig travlt i går, men jeg kunne godt finde på at tage derind en anden gang, for at prøve det rigtig hvor der er god tid. Jeg har selv meget sensitiv hud og samtidig svinger det meget fra sæson til sæson, om jeg er tør eller lidt fedtet.

Tror vi begge var meget overrasket over hvor dygtige de faktisk er derinde og hvor søde de også er. Jeg kan normalt godt bliver lidt utilpas, hvis folk ikke virker naturlige, men vi snakkede med flere derinde og de var simpelthen så søde og afslappet. Det er altså fantastisk, især fordi de jo egentligt også havde rigtig travlt og der heller ikke var så meget plads.

Vi var så heldige at vi også fik en sød Goodie-bag med hjem, da vi gik derfra. I kan se på billedet hvad der var i og jeg glæder mig rigtig meget til at prøve de forskellige produkter. Jeg er super glad for at Gizmo valgte at tage mig med derinde og jeg kunne godt tænke mig at vi kunne komme til mange flere af den slags events, for det var virkelig en god oplevelse som blogger.

4. maj 2015

Tidlig Mors dag, kunne ikke vente.

Ja her i hytten er det lige før. at det her med for tidlig mors-dag, er ved at udvikle sig til en fast begivenhed.

Søren og jeg har købt frilufts-teater-billetter til vores mødre og vi kunne slet ikke vente med at overraske dem, så i går besøgte vi dem begge. De fik hver en billet til Starlight Express - Nislevgård Friluftsteater. Det er først i juli, så der er lidt lang tid til, men jeg glæder mig helt vildt, plejer altid at være en skøn oplevelse.

Ud over selve billetten fik de begge et sødt lille kort og og en invitation til spisning, før vi skal se stykket.

Jeg er sikker på det har givet et par gode point hos dem begge, de så i hvertfald begge meget glade ude. Sidste år var vi faktisk også derovre sammen og der var det virkelig bare en skøn aften.

Hvad skal din Mors ha' i Mors-dags-gave?