google.com, pub-4139964114599800, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Jea's Blanke Tanker: Peoples Press
___ ___ https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ __ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ __ https://twitter.com/Jeakh __ https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette __ https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA __ https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 __ https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts ___ ___
Viser opslag med etiketten Peoples Press. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Peoples Press. Vis alle opslag

16. november 2018

Anna Todd - Under Stjernerne (People's Press)

(Reklame - Bogen er et anmeldereksemplar modtaget af People's Press)
For ca en måneds tid siden, modtog jeg denne smukke bog *Under Stjernerne* af People's Press. Den blev en del af min bog stak til Readathon, men jeg nåede desværre ikke at få den læst helt færdig. Men nu hvor jeg alligevel bare ligger syg, så er det godt med lidt læsning, så jeg er lige blevet færdig med den.

Jeg har tidligere læst, Anna Todd's After serie og det er virkelig en af mine yndlings serier. Så da jeg så at hun nu, har en nye serie på vej, vidste jeg at jeg bare måtte læse den. Under Stjernerne, er første del i hendes nye *Stars* trilogi og det tegner faktisk ret godt.

*Under Stjernerne* handler om Karina, som bor i nærheden af et militærområde, da hendes far har været soldat.  Hun har været igennem en ret hektisk periode i sit liv, men synes hun er ved at finde fodfæste og har fået et godt job som massør. En dag møder hun den stille Kael, som lige er hjemvendt fra Afghanistan. Forsigtigt lære de hinanden at kende og hun bliver mere og mere glad for ham. Men i takt med at hun lære ham bedre at kende, finder hun også ud af at der er ting, som hun ikke ved og at hendes drømme, måske ikke kan blive til virkelighed.

Personligt synes jeg det er en ret god bog og havde virkelig en god læseoplevelse. Det er dog ret tydeligt at bogen er del 1, da den stopper ret pludseligt og man sidder tilbage og har bare lyst til at læse mere. Jeg er bare skide nysgerrig og vil så gerne vide, hvad der nu sker. Bogen stopper så pludseligt at jeg ikke helt tror, det er gået op for mit sind, at der lige nu ikke er flere sider at læse. Jeg vil bare ha mere, så håber ikke jeg skal vente for længe.

1000 tak til People's Press for en rigtig dejlig læseoplevelse.

https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ https://twitter.com/Jeakh https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts

20. september 2018

Kære Zoe Ukhona - Pelle Hvenegaard + GiveAway

(Reklame - Bogen er en gave fra People's Press)

Tilbage i juni måned, modtog jeg en lækker bogpakke, fra People's Press med bl.a Pelle Hvenegaards bog - Kære Zoe Ukhona. Jeg havde dog også gang i andre bøger, så det er først nu at jeg er blevet færdig. Jeg vi dog også sige at jeg har givet mig rigtig god tid, til at læse bogen, det synes jeg faktisk at den fortjener. Det er en ganske særlig historie, fulde af følelser og power.

Bogen handler om alt det Pelle og hans seje kone Caroline går igennem, for at få deres Kære Zoe Ukhona. Pelle valgte selv at skrive bogen og den er skrevet til deres smukke datter. Jeg synes han er en helt faktisk fortæller og man kan virkelig mærke, hans ord. Bogen handler om deres lange rejse, med fertilitetsbehandlinger og adoption. Det er en helt faktisk historie og samtidig, en rigtig vigtig historie. Jeg er sikker på at denne bog, kan hjælpe rigtig mange mennesker. Jeg synes det fede ved bogen er at man både høre om deres fantastiske rejser, arbejde, hverdag, savn, følelser og de helt praktiske ting. Man er bare hele vejen rundt og det gør bogen, meget ærlig og naturlig, selv om det kan være et rigtig svært at tale om fertilitet. Boger er så rørende og fuld af kærlighed. Og så har Pelle altså bare en mega sej kone.

Tak til Pelle og People's Press for en super dejlig læseoplevelse, den kan virkelig anbefales.

Denne bog skal deles og det vil jeg gøre. Så jeg vil rigtig gerne gi bogen væk, i en giveaway til en af jer. Så hvis i kunne tænke jer bogen, så smid en kommentar. Jeg trækker en vinder om en uge, d. 27 september. Du skal ha adresse i Danmark og husk at skriv navn og mail, så jeg kan få fat i dig. Du må meget gerne skrive, hvorfor det er dig, jeg skal dele bogen med. Glæder mig til at høre fra jer.

https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ https://twitter.com/Jeakh https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts

26. juli 2018

Charlotte Bøving - Jeg lever med en udløbsdato.

 (Reklame - Bogen er en gave fra Peoples Press)

Det er ikke meget, jeg har fået læst her i sommerferien, men jeg blev færdig med denne fine bog. Bogen er en biografi og Charlotte Bøving fortæller om sit liv, på en meget naturlig måde. Hun er vokset op i en dyssocial familie, med en psykopatisk far, men det har samtidig give hende en enorm styrke.

Charlotte fortæller om både op og nedture i sit liv og jeg er virkelig imponeret over, den styrke hun har. Listen over hendes sejre er lang, men man kan mærke at det er med til at holde motiveret og at hun bare slet ikke kan lade være. Hun er en fighter. Hun lever med en uhelbredelig kræftsygdom, men det stopper hende ikke. Hun vil leve og inspirer andre til at leve, imens vi kan. 

Hun er virkelig inspirerende, men samtidig blev jeg næsten forpustet, over den fart hun nogen gange har på. Det er utroligt, som vi mennesker kan være så forskellige, men det er jo også dejligt at der er plads til forskelligheder.

Det er lidt skørt med den her bog, for der er flere ting, som jeg virkelig elsker ved den og så er der andre ting, som jeg ikke helt er enig i. Men i bund og grund, er det en rigtig god bog. Jeg elsker når en bog, kan sætte tanker igang, uanset om det er til den ene eller den anden side. Jeg synes klar at man skal læse bogen og danne sig sin helt egen mening. For jeg tror virkelig at det her, er sådan en bog, som kan sætte tanker igang.

https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ https://twitter.com/Jeakh https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts